Portfolio

Nasi eksperci posiadają szereg unikatowych kompetencji nabytych przy realizacji licznych projektów zarówno lokalnych jak i międzynarodowych

Kluczowe Projekty

Nasi eksperci nabywali doświadczenie przy następujących kluczowych projektach:

  • Unia Europejska, fundacja – przygotowanie budżetu na cele pozyskiwania finansowania (kwota niejawna w mln PLN, 2021-obecnie)
  • Szwajcaria/Polska, sektor OZE – pozyskiwanie finansowania (kwota niejawna w mln PLN, 2021-obecnie)
  • Globalny, sektor recyklingu – doradztwo przy M&A i pozyskiwaniu finansowania (kwota niejawna w mld PLN, 2019-obecnie)
  • Polska, sektor bankowy – restrukturyzacja finansowo-operacyjna banku, przygotowanie planu naprawczego (2019)
  • Polska, branża budowlana – restrukturyzacja zadłużenia i pozyskiwanie finansowania (ok 1,9 mld PLN, 2016-2019)
  • Polska, branża chemiczna – pozyskiwanie finansowania (2,0 mld PLN, 2017)
  • Kazachstan, branża energetyczna – restrukturyzacja finansowania i refinansowanie (5,2 mld PLN, 2016-2017)
  • Polska, sektor bankowy – diagnoza portfela kredytów, remediacja i sekurytyzacja (12 mld PLN, 2017)
  • Polska, branża produkcji maszyn – doradztwo przy pozyskaniu inwestora oraz kompleksowej restrukturyzacji operacyjnej i finansowej (800 mln PLN, 2016)
  • Polska, branża logistyczna – doradztwo na rzecz międzynarodowego fundusz PE w zakresie restrukturyzacji zadłużenia (250 mln PLN, 2016-2017)
  • Polska, branża chemiczna – doradztwo przy finansowaniu projektu w formule project finance (4,0 mld PLN, od 2015)

Kluczowe Kompetencje

  • Prowadzenie finansów spółek / grup kapitałowych
  • Tworzenie i realizacja strategii finansowej 
  • Przygotowanie memorandum inwestycyjnego
  • Przygotowanie modeli finansowych na potrzeby M&A, raportowania do banków, pozyskiwania finansowania oraz budżetowania dla spółki matki
  • Kontroling grupowy, nadzór właścicielski
  • Doradztwo w procesie restrukturyzacji zadłużenia i pozyskiwania finansowania
  • Zarządzanie zespołem projektowym
  • Analizy rynkowe i pozyskiwanie nowych klientów
  • Tworzenie i wykorzystywanie aplikacji usprawniających procesy wewnętrzne
  • Działania analityczne, tworzenie i nadzór nad wykonaniem planu
  • Tworzenie i zarządzanie aplikacjami do raportowania
  • Automatyzacja raportowania zewnętrznego i wewnętrznego (VBA i SQL)
  • Przygotowanie nowego Planu Naprawczego
  • Identyfikacja aktywów nie-kluczowych, możliwych do sprzedaży
  • Połączenie jednostek organizacyjnych i wypracowanie nowej struktury
  • Audyt systemów IT, wypracowanie nowej struktury obszaru IT
  • Redukcja kosztów operacyjnych i finansowych